Wycieczka Ministrantów

Dnia 12 maja 2018 roku udaliśmy się na wycieczkę Ministrantów do Karpacza.

Rozpoczęliśmy nasz wyjazd od Mszy św. o godz. 7.00, po czym ruszyliśmy busem do Karpacza. Na miejscu zaczęliśmy wędrówkę od obejrzenia kościoła ewangelickiego Wang, udając się następnie niebieskim szlakiem przez Strzechę Akademicką do schroniska Dom Sląski, gdzie pokrzepiliśmy nasze siły posiłkiem i ciepłymi napojami.

Drogę powrotną ubogaciliśmy o piękny widok Małego Stawu przy Samotni. Wszyscy uczestnicy wycieczki odznaczali się dobrą kondycją, a niektórzy byli tak wysportowani, że czekali na pozostałych na górze ładnych parę minut. Po trekingu odwiedziliśmy park wodny Tropikana w hotelu Gołębiewski, gdzie niektórzy z Ministrantów ćwiczyli uchwyty stosowane w ratownictwie wodnym, a inni śmigali na zjeżdżalniach.

Po takich wyczynach koniecznym było się posilić, co też uczyniliśmy w McDonald’s. Droga powrotna minęła bardzo szybko, a niektórym udało się nawet podczas niej zmrużyć oko.

Cieszymy się, że mogliśmy pobyć ze sobą razem i podczas tego wyjazdu nie tylko ćwiczyć kondycję fizyczną, ale też wzrastać duchowo przez ubogacające rozmowy oraz wspólną modlitwę. Dziękujemy również Rodzicom, którzy poświęcili swój czas, by być z nami.